czwartek, 28 kwietnia 2016

Pożegnanie

Cześć!
Jak wiecie, od dawna nie działam na blogu. Jakiś czas po zakończeniu serialu, skończyłam z Violettą. Nie jestem już V-Lover. Jednak, serial zawsze będzie blisko mojemu sercu. Wspominam go bardzo, bardzo dobrze. Pamiętam jeszcze, jak nikt nie mógł mówić, gdy oglądałam 'Violettę' żebym niczego nie ominęła. Byłam nawet na koncercie. Było bardzo fajnie. Nie zapomnę tego momentu, gdy wyszli na scenę. Każda V-Lover chciałaby pewnie być na moim miejscu. Z tym blogiem kończę... Niestety... Ale miałam wielką przyjemność w prowadzeniu go. Kocham! <3

Jeżeli jest tu ktoś, kto lubi duet Bars&Melody to zapraszam na bloga o nich:
http://barsandmelodypolandff.blogspot.com/
Obserwujcie, komentujcie i przede wszystkim czytajcie! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz