sobota, 21 grudnia 2013

"junto a ti" - czyli przyjaciele cz.3

Będę kontynuować temat przyjaźni aktorów.

5. Lodovica & Candelaria
Dziewczyny przyjaźnią się nie od dziś. Na ich twitterach często można zobaczyć wpisy o ich przyjaźni, a po ich spotkaniach dodają wspólne zdjęcia. Tak samo jak ich postacie w Violetcie, aktorki nie mogą bez siebie żyć. Są bardzo ze sobą związane, i wątpię, że coś ich kiedykolwiek poróżni.



6. Clara & Diego
Diego z Clarą świetnie się dogadują. Spędzają razem każdą wolną chwilę. Nawet zwiedzali wspólnie Madryt. Aktor sam przyznaje w jednym z wywiadów :
" [...] najlepiej rozmawia mi się z Clarą " 
O ich przyjaźni pisało nawet czasopismo FunClub. Na dole zdjęcie zrobione na urodzinach Clary :




7. Mercedes & Diego
8. Lodvica & Alba

Dziękuję za nową parę przyjaciół, którą dostałam od fanki serialu. Możecie się ze mną kontaktować przez stronę zapytaj, oto mój profil : http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_2543140.html
Znacie może jeszcze jakieś ? Piszcie w komentarzach, a ja spróbuje je opisać, może dowiecie się czegoś nowego.
Dziękuje za uwagę, na razie ♥.

1 komentarz:

  1. O Clarze i Diego to nie wiedziałem ,kiedy 4 część ? I super blog <3

    OdpowiedzUsuń